torsdag den 2. februar 2012

Brystbetændelse .. AV!

i går da jeg vågende havde jeg det faktisk ret godt og gik og tullede lidt rundt herhjemme med at vaske lidt tøj osv. da jeg så satte mig ned i sofaen kunne jeg mærke at mit ene bryst begyndt at gøre ondt. Men sådan ondt har det gjort før, og det plejer at gå hurtigt væk igen.
Men smerten begyndte at blive værre og værre .. faktisk så slem at jeg begyndte at græde og skrige (det gør jeg aldrig normalt). Nå men fik ringet til lægen og han ville se mig med det samme .. så jeg måtte kæmpe mig selv på gå ben ned til lægen, da inden var i nærheden og kunne køre mig og folk jeg mødte på min vej gloede bare ondsvagt på mig .. men de kunne skuda se at jeg havde ondt, jeg græd og nogle gange satte jeg mig på hug ude midt på vejen :S

nå men lægen mener bare at det er muskelsmerter, hvilket jeg umuligt synes det kunne være, for det gør absolut ikke så ondt! men han synes jeg skulle tage lidt panodiler i løbet af dagen og ligge med varmepude.
smerten blev bare værre og værre .. så det eneste jeg kunne var at ligge eller sidde bum stille. og da klokken ramte 20.00 måtte jeg ringe til vagtlægen som mente at jeg skulle tjekkes grundigere næste dag. Natten starter ikke fantastisk da jeg simpelthen kaster op længe og har det rigtig skidt. men får sovet lidt heldigvis :D

Til morgen spørg M så om han skal blive hjemme i dag for at hjælpe og være ved mig? og det vil jeg meget gerne :) jeg ringer til lægen og får en tid 12.40 og kommer ind til samme læge som igår.. han undersøger mig nærmere, får taget blodprøver osv. og finder ud af at jeg har brystbetændelse ! AV!

smerten er bestemt ikke blevet mindre, men nu er jeg startet på pencilin og håber at det virker snart. indtil da må jeg nøjes med varmepude på brystet og ligge og sidde på de måder der giver mindst smerter.

så lige en update herfra.. ikke den bedste af slagsen, men jeg håber da næste update bliver en bedre en :D

2 kommentarer: