torsdag den 1. december 2011

3 mdr. til marts :D

ja i dag den 1. december er der "kun" 3 mdr til vi når marts :) synes det er så vildt at tænke på.
lige for tiden går mine tanker meget på at jeg skal nyde den sidste jul som ikke forældre :)

jeg tænker også meget på om jeg får af vide til den scanning jeg skal til i uge 36. om jeg skal have planlagt kejsersnit eller om jeg må føde selv ? :/ jeg håber inderligt at jeg kan få lov at opleve det at selv kunne få lov at presse min dreng ud i den store verden :) (hvor mærkeligt det så end lyder).

jeg skal til scanning her i januar hvor jeg er omkring uge 32. for at se om min lille dreng stadig har væske i hans nyrer, som vi fik af vide til MD scanningen. Jeg synes ikke jeg er vildt nervøs, for jeg har valgt at se positivt på det: at selvfølgelig er min dreng rask :) ellers tror jeg godt at tiden kan blive lang og hård indtil da. så vi satser stærkt på at babydrengen er helt perfekt :)

1. december er min total ynglings dag på året, da det jo er i dag er den første dag i årets bedste måned :) og for 4 år siden kom min Nevø til verden, så det er jo også noget der gør sådan en 1. december dejlig <3 ham skal vi op og fejre senere i dag :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar