onsdag den 20. juli 2011

stadig gravid .. wee :D

heldigvis er den lille stadig i maven, men jeg kan bare ikke få ud af hovedet, om jeg nu får min mens eller om den dør på et senere tidspunkt ???

disse tanker er ikke sjove at have, men prøver at koncentrere mig om alle mulige andre ting :)
igår var vi til Celinas 5 år fødselsdag (min niece) og da vi havde spist aftensmad, satte vi os alle sammen udenfor fordi vejret var så godt. Anja har til hendes fødselsdag den 6. juli, fået en hængekøje som jeg lå i med tæppe :) det var mega hyggeligt og vi sad udenfor til kl 00.30 hvor vi alle kørte hjem. men i da jeg lå i hængekøjen havde jeg bare et mega saligt smil på HELE tiden, fordi jeg rigtig kom til at tænke på, hvor dejligt det er at vide at man er gravid :D <333




Åhhh <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar