lørdag den 20. august 2011

den "kære" kvalme :(

Ja jeg har kvalme hver dag, men nogle dage er bare bedre end andre. efter jeg har fået købt de sea band som skulle hjælpe med at tage toppen af kvalmen, så kan jeg klare dagen uden at skal ligge ned :D nice nice ..
men de sidste 2 dage har godt nok ikke været for heldige .. føler bare at jeg kan kaste op når som helst, hvor som helst :(

men jeg synes jo stadigvæk at tanken om baby er den bedste måde at få kvalmen vendt til en god ting :D

Puha .. maven bliver bare større og større og jeg er kun 8+2 :S jeg kommer jo til at ligne en kæmpe elefant :( jeg krydser fingre for at noget af det i hvert fald bare er oppustehed. men nu må vi se. vægten siger 68,5 kg hvilket jo i og for sig er ok, meeeen.. synes ikke det behøver at gå så stærkt med at de kg kommer på :D



lige et billed af min tykke mave 8+0 ö


Ingen kommentarer:

Send en kommentar