mandag den 23. januar 2012

et venskab som altid skal forblive

ja i foråret 06 skulle jeg med M. til dobbelt fødselsdag sammen med en af hans kammerater og hans kæreste kaldet W og T.(som jeg aldrig havde mødt før).
vi mødes først ved at vi fra hver vores bus STYRTER hen til den bus vi skal med for at komme ud til festen og hilser kun lige : Hej .. skynd jer skynd jer ! :D

aften går meget godt indtil T. begynder at løsne op (af al den alkohol)og jeg flasher min solarie røde numse til hende ude på badeværelset fordi den gør SÅ ondt. T, ved ikke helt hvad hun skal gøre af sig selv, da hun lige har mødt mig og jeg er ikke en person der er genert eller har nogen form for hæmninger, så selvfølgelig viser jeg mine røde baller til hende :D

senere begynder T. så at åbne hendes følelser for mig og også andre ;) om at hun i Viborg aldrig har mødt så ligeglade mennesker som mig og en anden der sad der, for vi i aalborg kritisere ikke hinanden hvis man ikke havde et bestemt mærke på af tøj .. og jeg var flad af grin indvendig og tænkte nej nej nej .. hun skal vist lære at det er i aalborg det foregår og ikke i Viborg mere :P

vi tog en taxa hjem som jeg med vilje har glemt alt om, da den vist er en hel historie for sig selv :P. vi tog taxaen hjem til W og T og sov der.

og den aften var starten på den mest uforglemmelige og højt elsket person i mit liv, som jeg ALDRIG ville bytte eller DELE med nogen ;) <3 hun har gjort mit liv til et liv der aldrig skulle leves anderledes <3 ELSKER dig T.


på billedet er T (lyshåret) og mig :) <3

2 kommentarer:

  1. Arghh et af mit livs pinligste øjeblikke, nu delt med hele verden ö!! Men hvis vi ikke havde mødtes den aften var vi nok aldrig blevet BFF's <'3

    SvarSlet
  2. nej det er jo det :D så hellere fortælle hele verden om vores ellers så hyggelige første møde ;)

    SvarSlet