fredag den 6. januar 2012

går det pludselig for stærkt ??

ja synes det var igår jeg testede positiv og fandt ud af at jeg skulle være mor. men nu synes jeg pludselig det er meget snart at jeg skal have min søn i armene :O

jeg har i lang tid gået og tænkt .. åhh det kan vi sagtens nå, der er længe til. men da vi var i babysam i tirsdags og snakke med dem om at skulle have den nye odder vogn og han siger: puha marts er jo snart og så skal du beslutte dig snart!
lige i det sekund han sagde det, følte jeg at det jo nærmest er næste uge at jeg skal have en baby .. men når vi når marts (om ikke så længe), så er jeg også sikker på at det føles som om det kun er en uge der er gået :O PYH!

mon vi når alt?? er der noget M. og jeg skal opleve inden vores søn kommer? kommer jeg til at glemme mine dyr mere end jeg har lyst til? kommer der arbejde til mathias?
puha alle de tanker der køre i hovedet på mig for tiden :O når jeg spørg M. om der ikke er noget vi skal nå inden vi får barn.. ferie eller andet? så siger han: er sikker på at vores ferie og andet kun bliver bedre med vores dreng :) åhhhhh .. der blev mor her blød om hjertet :) <3

god weekend til alle :)

2 kommentarer: