søndag den 8. januar 2012

mavebilled 29+1

her er lige et mavebilled fra igår hvor jeg var 29+1. synes min mave er rigtig flot og bære den med stolthed. mange synes jeg er KÆMPE stor, men hvorfor enlig? ingen kvindekroppe er jo ens :S nogle får bare først sent mave, andre ser mere tykke ud en gravid, nogle får en mave meget hurtigt osv osv. jeg synes selv min er fin og den sidder lige hvor den skal. (efter min egen mening).

Hader at få den der: NØJ du er godt nok stor allerede! for det ved de da ikke.. :S jeg har den mave der passer til min krop og så skal der jo også være plads til en snart 2 kilos baby derinde.
jeg ELSKER min mave, men glæder mig meget til at se indholdet af den her til marts <3


3 kommentarer:

  1. Du VED jeg er en af dem, som synes din mave er stor, men stor er jo ikke ensbetydende med at folk synes den er grim:) Han er jo også en stor baby, og med det extra fostervand er det jo klart du rager frem i landskabet. Det skal jo passe sammen, og så længe du selv elsker bulen er det da op i r*ven hvad andre synes <3 ;-)

    SvarSlet
  2. Ej, din mave er da ikke stor? Min er da i hvert fald nogenlunde samme str. Tror at den er helt normal, med tanke på hvor langt du er henne. Og hvis den er stor, så har han jo bare en stor dejlig bolig <3

    SvarSlet
  3. jeg er ikke stor. jeg har den mave der passer til min krop. ligesom tynde mennesker får mindre mave end mig, da det passer til deres krop.

    for mig kan man ikke kalde en stor, da det jo er individuelt hvordan maven kommer til at se ud.

    SvarSlet